Vielä olisi viikko jäljellä laskettuun. Tai siis ENÄÄ.
Tänään poksahti viimeinen viikko käyntiin. Huomenna aamulla mulla on neuvola ja mikäli kaikki on ok, niin alan huomenna tai viimeistään viikonloppuna juomaan noita homeopaattisia avusteita (valmistelevia ja pehmittäviä sekä hiljalleen käynnistäviä lääkkeitä). Jaa miksikö alotan ne ennen laskettua aikaa?

No ihan vaan siitä syystä, että mun kroppa oli kovin laiska viime kerralla alottamaan itsestään yhtään mitään ja synnytys saatiinkin hitaaseen alkuun vasta kätilön tekemässä sweepissä. Sen jälkeen supparit tulivat ja menivät, kroppa kovin laiskasti avusti synnytystä eteenpäin omin avuin ja kolmeen senttiin avautuminen kesti pitkälti yli vuorokauden. Ei sellaista kukaan jaksa, en jaksanut minäkään. Kolmatta päivää ilman ruokaa...sitten pitäisi pusertaa vauva pihalle? Ei ei ei...kukaan sairaalassa vaan ei kuunnellut minua silloin. Kätilö vaan huusi, ettenkö tajua mitä mun kuuluu tehdä, TYÖNNÄ SE VAUVA ULOS!

Ja minä yritän huutaa takas etten jaksa. Ei ole voimia. Ääliöt. No saatiin poika pihalle, mutta nyt olen henkisesti valmistautunut pahimpaan ja mulla tosiaan on nämä homeopaattiset apulaiset täällä valmiina. Ei kukaan sano, että synnytys on yhtä paha toisella kertaa, vaan kaikki toitottavat, että kroppa tietää tällä kertaa mitä tekee ja kaikki menee varmasti tosi paljon paremmin.
No kukaan ei voi tuota kaivertaa kiveen, joten se on ihan turha sitten tulla mulle lätiseen miten helppoa kaikki voi olla, kun mä en kerran siitä helposta mitään valitettavasti tiedä!

 

Mulle on silti ihana asia se, että toi poika on maailman helpoin ja kiltein tapaus ollut alusta asti ja on edelleen. <3 Otan koska vaan sen vaikeamman synnytyksen, jos tuloksena on kiltimpi vauva sitä kautta :D hahaha


Saatte siis päivitystä homeopatian vaikutuksista ja kokemuksistani niistä myöhemmin :) Kiinnostava aihe itsellekin.
Mun ystävä on siis homeopaatti ja häneltä sain nämä jauhepussukat ja ohjeet käyttöön.


Olo on melko sanoisinko odottava. HAH.
Ei kai muuta voi tässä vaiheessa enää odottaakaan mun olotilalta. Haluaisin vain eroon tästä lonkkakivusta ja olishan se kiva jo nukkua mahallaankin.


Tjoop, tämäpä oli synnytysaiheinen tarina. Aihe varmasti jatkuu ;) Mein äiti tulee jo kahden viikon päästä ja toivottavasti vauva olisi silloin jo luonamme <3.



39+0
painoa tullut 12.7kg tähän mennessä