Hellurei. Täällä Briteissäkin se vuosi vaihtui sitten kaks tuntia suomea jäljessä, mutta 2013 porskutetaan. Kauheeta...mun mielestä just vasta oli millenium ja olin 16v ja mulla oli huonot meikit ja kauhee tukka.
Nyt olin ilman meikkiä ja tukka on edelleen kauhee :D Eli selkeesti huonompaan suuntaan ollaan menossa. Ei tästä pääse kuin ylöspäin hahaha!

SARA; IHANAA kun oot takas pulkassa! Mä jo aattelin että mihin sä oot kadonnut! Sky kuten muutkin netintarjoajat on syvältä hanurista ja ne eivät saa mitään koskaan ajoissa aikaiseksi. Naapurille laitettiin nettiä tossa muutama viikko takas ja porasivat MEIDÄN SEINÄÄ!!! MURR! Ja tottakai JUST sillon kun poika oli päikkäreillä. Koskas muutenkaan...*huokaus*. Ääliöt.


Joulu vaihtui melko kosteissa tunnelmissa täälläkin. Mä luulen, että pukkikin masentui ja veti kostealla linjalla koko joulun. Ei meillä ainakaan näkynyt. Mutta onneksi lahjoja oli kovasti ilman pukkiakin :D
Tässä kuvaa lahjamerestä (jonka päällä Jaska sitten kiipesi ja innoissaan talloi muutamaan pehmeään pakettiin reiät jaloillaan hahah):



Joo eli paketteja tosiaan oli. Pojalla meni kaks päivää niiden omiensa avaamiseen. Huhhuh. Sieltä tuli muunmuassa tällainen hiiiieno päältä ajettava, akulla toimiva juna. Hänen grandad on ollut junamies aikanaan, niin oliskohan sen takia pojallekin junia kerääntynyt.



Joo eipä ollut mun lapsuudessa tommosia. Nooo...pärjäsin ilmankin toisaalta.

Uusi vuosikin vaihtui kosteissa tunnelmissa, mutta onneks ei tarvinnut lähteä jonottamaan baariin MINIHAMEESSA. Ääh. Ehkä oon jonottamiseni jo jonottanu 18 veenä. Yök. Tonne Sugar Hutin jonoon mua ei oikeesti sais edes pienellä lahjonnalla.
Sanon heti perään, että jos suuremmista summista puhutaan niin laittakaa rohkeesti sähköpostia ja katsotaan mitä voidaan asialle tehdä ;););)))))


Verottajakin muisti mua sitten kolmella laskulla. Huhti-, heinä- ja marraskuulle jokaiselle vajaan 500e laskut. KIVAA EIKÖ!?!?!?! Milläs hemmetillä mä ne maksan?? Ihan noilla £300/kk äitiyslomarahoillani vaiko?? Joo kyllä. Tarvii varmaan lähtee sinne Sugar Hutin jonoon ja iskee joku ökyrikas tyyppi joka suostuis maksamaan ne... ;)
Ei muutako asunto myyntiin heti vaan kun vauva on ulkona ja pääsen taas tarvittaessa Suomeen allekirjottelee papereita.


Käytiin tuossa äitini synttäreitä juhlimassa Länsi-Englannissa Bathissa ja Bristolissa ennen vuoden vaihdetta. Sekin oli YLLÄTTÄEN sateinen viikonloppu, mutta Bath on ihana, satoi tai paistoi. Sitä mieltä minä olen. Sitä paitsi sain tekosyyn ostaa uudet kengät, kun vanhoista meni vesi läpi ja sukat kastui ;) Jepjep...opimme siis tästä että sadekelillä aina reissuun noi samat kengät mukaan niin saa ehkä uudet ;)


HUOMENNA LENNETÄÄN SUOMEEEEEEN!!!! JIPPII!!!
Tuo isäntä tulee perässä sitten 23.1 ja 28.1 lennetään yhdessä kotiin. Se on ihan innoissaan, kunnei ole vuoteen käynyt suomessa, paitsi yhdellä viikonloppureissulla. Sitä edeltävien parin vuoden aikana se oli käynyt siellä yhteensä 14 kertaa :) Jos siitä siis lähdetään ottamaan vertauskuvaa.
Se rakastaa Hesen kanatortilla ateriaa... ehkä mun pitää suoda sille yks semmonen. Itellä se tulee jo korvista ulos. Yäk.


Sitten vielä lopuksi yhteenveto raskauden kulusta, eli hyvin menee, nou hätä. Liikkeitä alko tuntumaan tuossa 15+ viikoilla (pojasta 17+ viikoilla) ja nyt mennään 17+2. Siis puoliväli lähenee enkä mä tajua vieläkään MITEN SE ON MAHDOLLISTA??? Mä tajuan varmaan vasta taas sairaalassa, että pieni on tulossa. OOnko vähän hidas....nöyyy..
Seuraavaksi on luvassa rakenneultra, joka on 30.1 keskiviikkoaamuna kahdeksalta. Se tarkoittaa siis kivassa aamuruuhkassa ajoa sairaalaan, jolloin 30min matka kestää 1h30min. Ihana Englanti ("#%"###%!"!!!!!!!).
Mutta ei valiteta siitä sen enempää vaan painutaan puulle ja nähdään suomessa!! TOIVOTTAVASTI SIELLÄ ON LUNTA JA PÄÄSTÄÄN PULKKAMÄKEEN JEEEEEEEEEEEEEE! Tosin mies just sano etten mä sit saa mennä pulkkamäkeen "tässä  kunnossa". SIIS MITEN NIIN TÄSSÄ KUNNOSSA??
En mä mikään liikuntarajoitteinen ole jos olen raskaana! Ärsyttävä ajatusmaailma...ääh. Ja aivan satavarmana menen pulkkamäkeen. Laskettelemaan en mene...hiihtämään menen jos saan tilaisuuden. Luistelemaankin! Miksen menisi.



Loppuun vielä muistokyyneleet rakkaalle koiralleni Sällille, joka nukkui pois 16 vuoden iässä muutama päivä sitten:



ANNELIE: Nähdään pian!
ANNU: Kiitos, kirje tuli perille. Mä vastailen pikapikaa!