Suonette anteeksi luovan tauon kirjoittamisessa. Ei sitä aina voi kai jaksaa?
No todellakin, tuo on nyt syynä tuo väsymys tällä kertaa. Se on ollut valtavaa. Joku syyskooma siis päällä. Ollaan oltu terveinä *koputtaa puuta*, jollei pientä oksennusvälikohtausta lasketa, mutta kaipa nämä pimenevät illat vievät energiat paremmistakin?

Toissayö oli jotain karmeeta. Olin ulkona muiden Suomalaisäitien kanssa. Liityin sellaiseen Facebook ryhmään ja järkkäsivät sitten tapaamisen. Oli mukavaa porukkaa, meitä oli 7 paikalla ja kävimme drinkeillä ja syömässä. 
Tulin kotiin puoliltaöin ja pääsin kaatumaan sänkyyn niin poika heräsi. Ääh. Ja valvoi sitten aina 5.30 asti!!!!! Siis apua...en nukkunut siis silmäystäkään ennen kuutta...ja ysiltä ylös. Mahtava fiilis.
Mies meni päiväksi Lontooseen, joten olin vielä yksin pojan kanssa kotona, aivan kokovartalokoomassa. Ääh.

Ennen Lontooseen menoa mies onnistu kuitenkin rikkomaan meidän mikron, sekä tuhoamaan meidän silitysraudan. Täällä asunnoissa kun on NIIN kylmä talvisin, niin pyykit ei oikein tahdo kuivua, joten hän oli fiksuna poikana silittänyt sitten alushousujaan ja kuminauhaosio oli palanut kiinni rautaan.
Antakaa mun kaikki kestää.
Neuvoin sitten mitä vaatteissa olevat pesumerkinnät ym tarkoittaa ja että rautaa saa myös säätää ja hiustenkuivaajaa kannattaa käyttää ehkä ennemmin kosteisiin alusvaatteisiin :/ Ääh.

No kävin sunnuntaina ostamassa meille uuden mikron ja uuden silitysraudan. Anoppi osti meille uuden paistinpannun. Edellinen olikin jo aivan kaatopaikkavalmis. Ihanaa, nyt voi sitten kokkailla.


Punnitsin itseni tänään :(
Paino on taas laskenut ja nyt ei näytä enää kuin 48.7kg. Syön mielestäni (suht) normaalisti, sen minkä ehdin ja jaksan. En ole himoliikkuja, ennemminkin himoliikkumaton.
Eli en tiedä miksi paino olisi taas tippunut. Sais sen tohon viiteenkymppiin niin olis hyvä, ei roikkuis vaatteet päällä. Mutta ehkä mä sitten en vaan osaa syödä tarpeeksi?
Helppoja ja nopeita ruokaohjeita ja vinkkejä otetaan vastaan.

Ostin kasviskeittoainekset eilen ja ajattelin jos vaikka huomenna tekisin. 
Tein jauhelihalettuja toissapäivänä ja poika veti niitä ihan hulluna :P Nyt sillä on taas ruokahalut kohdillaan, kun niin kauan on ollut taistelua syömisen kanssa. Hampaat on pukanneet läpi. Nyt viides hammas pilkistää ikenen läpi, ikenessä jo reikä.



Laitetaas tähän mein championista kuva, eli hän sai naapurilta tommosen kivan kiikun :)



Kiipeily on silti tällä hetkellä se kaikkein kivin juttu ja poika osaa rakentaa jo hienosti palikoista tornia ja vedettävät autot on aika kova sana just nyt.
Mä haluaisin ostaa hälle aquadoodle piirustusmaton jouluksi. Katsotaan paljonko ne maksaa.


Sitten pakko hehkuttaa, että appiukko osti meille auton!
Saatiin valita itse ja valittiin Toyota Avensis vuodelta 2006. En oo itseasiassa ollut itse vielä ratissa, enkä kyydissäkään, mutta ehkä mä tässä jonain päivänä, kun ensin lepyn miehelle siitä, kun se sanoi että se on vaan hänen autonsa, kun HÄN maksaa siitä puolet isälleen takaisin.
Mä sanoin, että kai mä nyt jumaliste maksaisin jos mulla olisi rahaa!!!!!!!! Mä maksan aina oman osani kaikesta, tää tuntuu hirveeltä kun joutuu olemaan toisen rahoilla osittain :/ Ei todellakaan oma valinta, mutta minkäs teet.
Ärsyttävää.


Joulukin on nurkan takana...
Lahjat jää minimiin, mutta sehän ei ole se pääasia :) Minä saan äidin tänne jouluksi ja se on jo lahja itsessään <3


Ihanaa kun jätitte jälkeä käynnistänne...jättäkää taas <3