Anne; Sanos muuta! Sä voisit kans tulla jakamaan näille parit mielipiteet!
 
Tiia; Kiitos <3. Kyllä se mieltä lämmittää nuo tsemppauksetkin. Mitä mä tekisinkään ilman ystäviä. Niin, ja samaa mein äitee sano, että seuraava muksu sit suomessa jos sellanen meille suodaan! Nimittäin hermot ei tosiaan kestä tällästä.
 
¤¤¤
 
Uneton yö takana. Se nyt kai oli arvattavissa?
Ei, en jännitä sweeppiä, tai en ainakaan myönnä. Mutta Jaska piti mulle seuraa kolmeen asti tapansa mukaan ja heräs jälleen viideltä. Mulla on koko yön tullut supistuksia, lieneekö johtuu siitä eilisestä helokkiöljykapselista, jonka laitoin eilen (joka tosin valu heti pois). Joo siis ihan harjotussuppareista puhun, en niistä oikeista. Voitte hengittää :D
 
Oli myös outoja kipuja koko yön ja kakkahätä. No anteeksi nyt tulee tarkennusta tuohon, vaikkette sitä haluisikaan, mutta siis kakkahädällä meinaan tosiaan hätää, -en sitä että sieltä olisi mitään ulos asti tullut. Joten ei, ei ole synnytys käynnissä.
 
Onnistuin myös vessaan noustessa niksauttamaan tuon kipeän nivusen hermot vielä kamalampaan rutistukseen, ihan niinkuin kipua ei jo valmiiksi olisi. Ulisin siinä sitten itsekseni. Testasin myös, että miten herkästi mies herää. NO EI HERÄÄ! Siis mä otin aikaa; tökein sitä ensin sormen päällä....sitten kahdella.... sitten koko kädellä... -kymmenen minuuttia. Kuorsaus ei lopu. Sitten heilutin jo koko miestä kädellä, -ei mitään.
Siis miten kenelläkään voi olla tuollaiset unenlahjat?
Tiettekö mihen se sitten heräs?
Sanoin että "You MUST be kidding me FFS!!!" ...sanoinko liian lujaa ton? No hups. Ei saa olla ilkee, toinen käy kuitenkin töissä. Mutta mä en saanut unta ja kaipasin lohduttajaa. Sain sen pysymään hereillä noin 5 minuuttia. Se riitti mulle.
 
Katteltiin illalla Dexterin neloskauden kaks viimistä jaksoa ja se viimeisen jakson loppukohtaus sai mun mieleni niin järkkymään, etten saanu unta ja hyvä etten ruvennu itkemään :´(. Pöh. Mitkä hormonit? Häh?
 
Nyt menen laittamaan kudetta ylle ja lähdetään sinne sweeppiin. Laitan myöhemmin tänään tuntemuksia sieltä.