Kiitos kaikille kommentin jättäneille. Ihanaa kun olitte käyneet ja anteeksi taas, kun en ole antanut kuulua itsestäni mitään. Mitenniin se muka on niin vaikeeta?

 

Taru: Olis niin kiva päästä treffaamaan ja kattelee kun nää termiitit juoksee, vaikka vuos sitten ne opetteli istumaan. Tosiaan aika juoksee! 

Annu: Take your time. Elä huoli...MÄ YMMÄRRÄN! Aina ei ole aikaa tai motivaatiota kirjottaa.

Suvi: <3 Nauttikaa te nyt vuorostanne helteistä, kun me jäädytään.

 

 

Jaaha mistäs sitä sitten alottais.

Täällä kesä näytti tulevan, muttei sitten tullutkaan. Tänään tosin on ihan nätti päivä, mutta asteet jää 15:sta. Olispa kesä nätimpi...ja lämpimämpi. Ei tarttis pukee aina itteensä ja lapsia ulos mennessä niin paljon. Täällä kun käy aina toi tuuli, niin se tekee ilman jokatapauksessa kylmemmäksi mitä se on.

Täällä porskutellaan nyt 36+1 viikoilla, eli vajaat neljä viikkoa olis vielä lusittavana. Täytyy kyllä sanoa, että tää odotus on ollut niin erilainen ekaan verrattuna, eli ei se välttämättä olekaan mikään klisee sekään. Toivotaan että se "toinen synnytys on aina helpompi" klisee ei myöskään jää kliseeksi. Mä olisin jo NIIN valmis. Huokaus...

Mä veikkaan että tää pimu syntyy myöhässä, kuten edeltäjänsäkin. Mutta veikkaan päiväksi 13.6.13. Se olis hyvä päivä. Kyllä mä yhden päivän kestän yliaikaa :D.

Sain tolle 13.6 päivälle seuraavan neuvolalääkäriajan. Toivotaan, ettei sitä tarvi käyttää.


Kävin tänään neukkulääkärillä, tai mikä konsultti hän täällä on. Mahan sf mitta oli kaks viikkoa sitten 34cm. Ok...ylärajalla meni (tai vähän ylärajan yli), mutta mitäs nyt sitten....-jumankauta, 39cm!!!!!!!!!! Mittas vielä kahdesti kun järkytyin niin paljon. Sitten sano, että jos mitta kasvaa suuremmaksi ensi viikon neuvolaan, niin ne voi järkätä mulle ylimääräisen ultran, jossa katsellaan vauvan kokoa ja nesteen määrää yms.

Konsultin mukaan nestettä oli runsaasti (niinku pojastakin). Mä repeen kohta. Ääh. Niin ja toivottavasti nää kaikki nesteet ei valu esimerkiks meen uudelle patjalle :D Hahah...sehän oliskin kiva.

Olen siis hieman huolissani tuosta koosta, taas kerran. Oletin jääväni vähän pienemmäksi mitä pojasta, mutta se jäi vaan unelmaksi. Toivottavasti tulokas on silti vähän pienempää sorttia.


Me ollaan viimein myös keksitty nimi, joka tässä nyt taitaa jäädä käyttöönkin. Kyllä sekin sitten oli työn takana... ei meinattu millään löytää nimeä, jonka molemmat kelpuuttaisi ja joka sopisi molempiin kieliin. Ja minä kun luulin aina, että tytölle olis helpompaa keksiä nimi. Ainoa, mikä oli valittuna on meidän suvussa kulkenut nimi, jonka tyttö saa kolmanneksi nimekseen; Elisabet. Enpäs nyt laita sitä tänne vielä, kunnei se kerran ole kiveen kirjoitettu vaihtoehto vielä...

Mitäs täällä on viime kerran jälkeen tapahtunut. 
No naapurin Kelly synnytti tytön ja ystäväni Anu synnytti pojan ja minä tässä vielä kärvistelen mahan ja lonkkakipujeni kanssa tovin. Vauvoja on matkalla loppukesällekin yllin kyllin. Vauvabuumi?
Ihan niinkuin ne tulisivat tilaamalla. Noup.

Töitä mulla on vielä pari viikkoa jäljellä. Nytkin teen töitä, kuten huomaa. Ei vaan ole jäljellä mitään, kun saimme kokoaikaisen suomalaisen muutama viikko takaisin, jolla tietysti on aloittelijan tämmästä energiaa ja halua tehdä aivan kaikki mahdollisimman pian. Hän siis hoitaa munkin työni, vaikka olen sanonut että olishan se kiva jos mullekin jäisi jotain. Ei näköjään jää... No tehkööt. Mä feisbuukkailen ja bloggailen sillä aikaa sitten :) EI KIINNOSTA! Vitsi mikä natsileiri muutenkin toi koko paikka...

Mitähän muuta tänne kuuluu. Nää päivät menee niin sutjakkaasti, etten itse edes tajua. 

Leikkasin pojan hiukset pari päivää sitten. Mustahan on kehittymässä ihan ammattilainen tässä :D Tai no tolla tukankasvutahdilla parempi ollakin ammattilainen talossa! En tiedä keneen se tulee.

Verrattuna pojan odotukseen (jolloin siivosin kuin hullu loppuvaiheessa), nyt on iskenyt leipuribuumi. Leivoskelen millon mitäkin. No leipää miltei päivittäin, mutta se hoituu leipäkoneella. Viikonloppusin oon nyt saanut aikaan munkkeja, pullia, kääretorttua, täytekakkua... :P Mitähän tässä vielä ehtii :) Mutakakkukin olis kiva vääntää pitkästä aikaa. Ja suklaaneliöitä. Nam. 

Mutta näihin tunnelmiin! Ensi kertaan.