Kaksi yötä enää Suomeen ... voi että miten ootan!!! 
Oon tänään jutellu Skypessä sekä äitini että kummisetäni kanssa. Mulla on kauhea ikävä kaikkia ihmisiä, voi että sentään. Ja miten ihana tunne, kun pääsee kotiin ja saa viedä oman lapsensa näytille kaikille rakkaille ihmisille? Käsittämätöntä. Ihanaa. Mahtavaa. Okei, Suomenkieli on välillä niin perseestä (tai sitten en osaa käyttää sitä). Englannista löytyis kaikkia ihania adjektiiveja käytettäväksi, mitä Suomessa ei oikein osata käyttää kuulostamatta siirappisilta tai muuten vain hieman yksinkertaisen onnellisilta :D

Kummisetäni tulee Jaskalle joulupukiksi aattona! MITEN HIENOA!! Sama setä oli aikoinaan minulle joulupukkina, jota tietenkin pelkäsin ihan kauheesti. Eikä Jaskakaan siitä mitään ymmärrä, mutta seuraava joulupukin visiitti on vasta kun Jaska on kaksivuotias (kun Englannissahan pukki käy jouluyönä jättämässä lahjat eikä tule itse näytille ollenkaan) ja omasta mielestäni on ihanaa, että saadan se pukkikin tähän meidän ensimmäiseen jouluun. Toivottavasti saadaan myös joulusauna ja hyvää mieltä <3.

Miten flunssapotilaat voi?
No kiitos kysymästä, Jaskalla ärsyttävää yskää ja hieman räkää, äidillä enemmän räkää ja yskää ja äänikin meinasi aamusti lähteä kävelemään, mutta päättikin sitten miehen iloksi jäädä ;) mwahahah...

Ollaan tänään siivottu ja pakkailtu. Tai no siis mies siivosi ja minä istuin skypessä....öhm...
Mutta pakkasin ainakin! Tai no, sekin on vähän vielä vaiheessa. Hups. Kello on vähän yli kymmenen illalla ja istun edelleen tässä koneella. Voi kääk. Onkohan mulla hanurissa liimaa tai jotain ettei se vaan irtoa tästä penkistä.
Voi olla, mene ja tiedä.


Lotta, mä olen kans ollut hysteerinen MUTTA olen päässyt sen yli. Älä kysy miten... Mä en itsekään tiedä. Tää poissa silmistä poissa mielestä toimii aika hyvin. Tiedän että täällä on hometta, mutta kun paikalliset niin väittää, että se lähtee valkasuaineella pois niin lähtekööt sitten. En tiedä itse mitään faktoja muuta kuin mitä ihmiset minulle kertovat. Piste. Täällä ihmiset sanoo toista mitä Suomessa.

Kävin lääkärissä jälkitarkastuksessa. Minulle sanottiin, että suomessa ks. tarkastuksessa tehdään sisätutkimus ja otetaan pissanäyte yms. Täällä ei tehty eikä otettu. Täällä katsottiin verenpaine, kysyttiin miten menee ja kokeiltiin mahan päältä onko kohtu hyvin palautunut. That's it. Ainiin ja sanoin lääkärillekin, että jos tulen tänne sanomaan, että olis kiva saada toinen lapsi niin muistuttaa mua sitten ystävällisesti siitä 56 tunnin synnytyskokemuksesta ja kehottaa jatkamaan sitä adoptiosuunnitelmaa :D :D Lääkäri nauroi :) Oli tosi mukava lääkäri.

Ainiin ja pakko hehkuttaa tänne tuota mun ihanaa miestäni, joka perjantaina oli suoraan töistä menossa firman pikkujouluihin, mikä tarkotti sitä että mun olis pitänyt olla koko pitkä päivä yksin kipeän pojan kanssa ollen itsekin kipeenä. Mies tuli kotiin lounastunnilla, kävi yläkerrassa vaihtamassa verkkarit jalkaansa, tuli alakertaan, otti mua kädestä kiinni ja talutti yläkertaan, sano sängyn vieressä että "Olen ottanut iltapäivän vapaaksi töistä, jotta voisin katsoa pojan perään ja sinä saisit nukkua." Onko tuollaisia ihmisiä olemassakaan??? Mä itkin onnesta tuossa kohtaa. Mun ihana rakas mieheni... <3 <3 <3 Se jaksaa ajatella mua vaikka on itse stressaantunut ja loman tarpeessa. Rakastan <3 <3

No me päädyttiin kaikki nukkumaan sitten tuona perjantai-iltapäivänä 2.5h päikkärit. Herättiin johonkin 17.10 vaikka piti herätä jo tuntia aikaisemmin. Mulla oli lääkäriaika 17.30 ja miehen piti olla samaiseen aikaan jo keskustassa valmiina lähtemään Lontooseen.
HUPS SANO...!!!
Mä tein lännen nopeimman vaipan vaihdon, puin pojalle vaatteet ja latasin sen vaunuihin, puin itteni ja kävelin 15 min lääkärille ja olin siellä tasan 17.30. WAYDE mikä suoritus!!! Ei mikään turha muija... :D. Mies ehti myös minuutilleen 17.30 keskustaan bussille. OUJEE.

Noni mutta tää alkaa nyt viimeistelee noita matkalaukkujaan ja yritän olla unohtamatta sen mitä olen unohtanut (toiveajattelua). Huomenna menemme anoppilaan jouluaterialle ja juhlistamme joulua isännän perheen kanssa <3.

 

Jos en palaa ennen joulua astialle, niin oikein ihanaa, lämmintä, lumirikasta joulua jokaiselle ja toivottavasti saatte viettää sen stressittömästi perheen kesken <3 <3!!!