Moi!

Vuodatuksen, eli blogin ulkoasu on vähän muuttunut ja tätä myötä mun täytynee opetella uusiksi koko bloggaaminen :D. Mutta ei se mitään. Muutokset on yleensä hyvästä? Tai no ei tietenkään aina.

Mitä tänne kuuluu... No kotona ollaan vaihteeksi Englannissa ja tää viikko on tämmästä rauhottumista, -tai menoja tietenkin on, mutta perjantaina vasta lentää mun ystävä Englantiin ensimmäistä kertaa ja olen luvannut hänet viedä sitten Lontooseen lauantaina. Huh... kauhulla ajattelenkin. MINÄ OPPAANA LONTOOSSA? Voi morjes.

Mä kävin tänään noin 1.5 mailin kävelyllä postissa viemässä pari kuorta sinne ja tein kuolemaa tossa ylämäessä takastulomatkalla. Huh ja puh. Kannattais harrastaa sitä liikuntaa päivittäin tai en saa tätäkään vauvaa puserrettua omin voimin ulos itsestäni :(. Kamalaa... Kroppa vaan on laiska ja mieli vielä laiskempi. Minkäs teet. Pitäs jonkun kärpäsen taas purra, että saisin itteni liikkeelle.

Ei vaan oo helppoa lähteä ulos, kun ulkona tuulee niin, että lähden lentoon ja saa pelätä kaiken maailman raiskareita. Kaikki liikuntapaikat vaatii vuoden osanoton, enkä tietenkään sellaiseen lähde tässä vaiheessa.

 

Huomenna tulee 22+0 raskausviikkoa täyteen ja viikko sitten saimme rakenneultrassa tyttöveikkauksen <3. Aikas... jännittävää.

Eniten ehkä jännittää se, että se onkin poika kun se syntyy ja sitä odottaa paljon vaaleanpunaisia vaatteita :D Hahaha.. mun tuuria?
Olen antanut itseni siis ostaa vaaleanpunaisia ihanuuksia muutamia. Käytettynä tietenkin. Kiitos ebayn, vielä tosi edullisesti. Muutamat kietaisubodyt ajattelin metsästää 56cm koossa vielä...ja yökkäreitä ei ole siinä koossa (tai mitään muutakaan vielä). 62 ja 68cm koot on aika pitkälle hanskassa ja tietty pojalta nyt jää 74cm vaatteita, joita en oo ehtinyt myymään ja sieltä löytyy paljon tytöllekin joutavia. Varsinkin housuissa...

Olen rakastunut -ebayssa vahingossa törmättyäni- merkkiin nimeltä Mini Boden Baby vaatteisiin. Siis ne tekee aivan ihania mekkoja muunmuassa!

Tässä linkki yhteen: http://www.ebay.co.uk/itm/330866739419?_trksid=p5197.c0.m619

Toivottavasti linkki toimii. Mutta siis MÄ HALUAN!!!! Ääh kun kaiken ihanan pitää maksaa niin paljon :(.

Tai sanotaanko, että ääh kunnei voi tienata riittävästi rahaa edes perushintaisiin vaatteisiin :/

Mutta tärkeintä on se, että meillä on kaikki mitä me ollaankin haluttu, enkä ollenkaan valita. Tämäkin pikkuelämä on LAHJA <3. Ja ihana sellanen. Vaikka jännittääkin se, että joudun taas synnärille ja se, että varmasti onnistun pilaamaan tämän tytön kasvatuksen niin, että hän inhoaa mua teini-iässä ja sitten hänestä tulee joku essex-girl ja teiniäiti 14v. Ääh...

 

Minäkö huolehdin etukäteen? Ennnn kai.

 

Nyt lakkaan lätinät ja painun suihkun kautta sänkyyn. Lukas jo nukkuukin <3