Hassu Lukas, yritin ottaa kattokaas taiteellista kuvaa niin, että Lukas pitäis tuota mun Kalevalan Ainoa rannekorua kädessään samalla kun se on mun ranteessani... Mutta yritä nyt ton heiluvillen kanssa saada mitään sellaista tehdyksi, hyvä kunnei repinyt hajalle koko ketjua! Olisin nimennyt kuvani; Ainoain <3. Mutta no... kattokaa nyt...

Hän oli ihan innoissaan, mutta ei kovin yhteistyöhaluinen :D

 

Eli se siitä yrityksestä.
Kuulkaa, mä haluaisin järjestelmäkameran, jotta saisin pojasta otettua kivoja kuvia. Tuolla pokkarilla kun ei saa yhtään mitään aikaseksi ja kaikki ylivalottuu tai tärähtää tai muuten vaan menee pilalle ja mulla menee siihen hermot. Mutta investoi nyt yhtäkkiä sitten tommonen runsas 300 puntaa johonkin kameraan... Millä rahalla?? Olisko ideoita keneltä tai mistä sais halvalla?

Haluaisin myös iPadin... mulla oli viimeyönä sellainen unessa ja se oli hirmu kätevä :D hahahah... Oliskohan se yhtä kätevä tälläi livenäkin.

Näin myös unta, että mieheltä irtosi hammas ja verta oli jokapaikassa. Kamala uni. Hampaan irtoaminen kuulemma tarkoittaa kuolemaa, mutta mua on nyt valistettu että sen täytyy irrota omasta suusta. Mitähän tuo sitten meinaa kun näin sen irtoavan miehen suusta? Meinaako se, että minä kupsahdan? :D Ei kai? Mulla on tapana nähdä enneunia kyllä, joten kerron sitten mitä tapahtui. Tai jos musta ei kuulu helmikuussa mitään, niin kone on varmaan tippunut taivaalta Suomeen lennettäessä...

Ompas mulla positiivinen asenne?


Yritän myydä noita uusia kestovaippoja ja pojalle pieneksi jääneitä vaatteita Huuto.Netissä. Ei meidän sitten tullut kestoiltua tämän typerän englannin ja pyykinpesuvaikeuksien vuoksi. Tai ei pesuvaikeuksien, vaan KUIVAUS vaikeuksien. Toivottavasti pääsisin edes osasta eroon. En myy lahjaksi saatuja vaatteita tietenkään... toivotaan että niille tulisi joskus vielä käyttöä tulevaisuudessa. Jollei omille naperoille, niin vaikka ystävän naperoille... tai jopa Jaskan jälkeläisille joskus :D. Mene ja tiedä!

Jaska on nukkunut pihalla nyt runsaat 3 tuntia. Eilen jäi pitkät päikkärit väliin, kun pakkasin pojan liian kuumasti ulos. Täällä kun ei koskaan tiedä mitä mittari näyttää (kunnei meillä ole ulkomittaria). Oletusarvona on aina että on pirun kylmä :D. Mutta eilen taas mittarit kohosi 15 asteeseen ja lähdimme kaupungille Anun ja Henry-vauvan kanssa.

Huomenna menen Southendiin ja tapaan tiimikaverini, joka oli samoilla viikoilla raskaana, mutta hänen vauvansa syntyi 2vk Jaskaa ennen. Näemme nyt ensimmäistä kertaa ja menemme käymään työpaikallakin näyttäytymässä <3. Tämä ihminen on Puolalainen ja hänen miehensä Irlantilainen. Miettikäähän, jos Jaska ja tämä Amelia menisivät joskus yhteen, niin niillä olisi neljä kansalaisuutta yhteensä (Puola, Irlanti, Englanti, Suomi) ja oletettavasti heidänkin jälkeläisensä saisivat kaikkiin maihin kansalaisuuden halutessaan?!
Mun ajatukset oikeesti näköjään pomppii aasta ööhön aika vikkelään!

Perjantaina näemme taas Anun ja Henryn. Menen tällä kertaa heidän luokseen. Meidän on tarkoitus ottaa mulle autovakuutus tänne, jotta voisin ajella autolla. Miehen mielestä vähän pelottava idea, ja onhan se, kun pitää väärällä puolella tietä ajaa ja vielä lapsi kyydissä. HUI! Mutta eiköhän se siitä. Harjotus tekee mestarin. Mulla on aluksi lupa kuulemma ajaa vain anoppilaan (joku 25km) :D Hahaha...

Jaskalle maistuu aivan kaikki. Jopa meidän kädet. Pojalla on ruokahalu kohdallaan :D

Ja sitten vielä hauska kuvasarja, kun hän ei pidä kamerasta ollenkaan...tai ei suostu siis hymyilemään kameralle. Hymy hyytyy välittömästi, kun hän bongaa kameran.