Terveisiä Suomesta!
 
Olemme edelleen täällä pojan kanssa maanantaihin asti. Sitten lentelemme takaisin kotiin. Kova ikävä jo miestä ja miehellä meitä. Tänään skypeiltiin <3
 
On ollut kieltämättä mielenkiintoinen loma ja vaikka onkin satanut miltei joka päivä, ollaan saatu pari ihanaa syyspäivääkin osaksemme.
 
Huomenna tapaan vuokralaiseni ja toivottavasti saan selvyyttä miksi minulle hänestä jatkuvasti valitetaan. Olen tehnyt pari virhettä vuokrasoppariin tietämättömyyttäni, joten en voi häneltä vaatia asioita, joita alunperin piti sopparissa olla. Ärsyttävää!
Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin eivätkä naapurit valittaisi hänestä enää. Ikävää Englannista käsin yrittää tehdä asialle jotakin!
 
Pitäisi myös hommata pojalle mummulaan syöttötuoli. Uusi turvakaukalo me jo hommattiinkin (tai käytetty mutta uusi meille).
Olen yrittänyt facebookista kattella, ja pari tarjoustakin olen saanut mutta kattellaan vielä vaikka Kontin kirppikseltä ennen päätöstä.
 
 
Ollaan nähty paljon ystäviäkin. On silti joitain, joita ei ehditty nähdä. Kuten Tarun kanssa piti perua ja pojan kummitäti ei ennättänyt meitä nähdä.
Mutta onneksi on ensi kerta, sillä mä varasin lennot 14.-26.11 :)!!! JEEE! 
 
 
Mä mittasin sitten pojan, kun jouduin häntä viemään täällä teekooseen näytille. Oli siinäkin soppa jumaliste, kunnen muistanut pojan sotua ja eivät voineet antaa mulle aikaa ilman sitä! MUR!
Mutta sain soittoajan ja tämä sairaanhoitaja sanoi, että tulkaa nyt soittoaika-tuntina näytille että hän katsoo mielellään. Saatiin kortisonia ja sinkkivoidetta ja paljon ilmakylpyjä ohjeeksi.
Pojalla siis vuoti ulkona vaippa pahasti koko jalkaan ja siitä seurasi todella pahan näköinen, punainen reisi-nivunen-kives alue :(.
Niin ni MITTASIN siis sen! Eli näin 11kk kynnyksellä oli 10.8kg plakkarissa ja huikeet 77.5cm pituutta :o! Kauheeta kuinka se venyy!
 
Niin ja meillä KÄVELLÄÄN! Huikeeta!!! KÄVELLÄÄN!
Mun VAUVA kävelee!!! Sehän just synty...ääh. Ei pysty käsittää. 
Käveltiin jo ulkonakin moneen otteeseen...hienosti menee. Toki välillä pyllähtelee, mutta tosi upeesti pitää tasapainonsa monissa tilanteissa, joissa normaalisti vois kaatua.
 
Ruoka ei maistu jostain syystä (mulle kyllä maistuu! LUOJA mä näytän niinku olisin kuudennella kuulla raskaana vaihteeks...!)
-ja se on jokapäiväinen riesa nyt se aamupuuro tai iltapuuro. Ja tosi valikoivasti ottaa päiväruokaakaan. No hernekeitto ja muu kotiruoka tuntuu laskevan.
Suvi kokkasi meille tänään supisuomalaista perunaa lihapullakastikkeella ja puolukkasurvoksella. Nam! Maistui molemmille :P
Niin sille tulee kait ylös nyt hammas...olin jotain tuntevinani. Ja mun äiti sanoi, että alahampaiden vieressä näyttäis niinku sinnekin olsi tulos lisää.
Eli hetkellinen kärttyisyys tai itkahtelu laitetaan sen piikkiin.
Muuten maailman suloisin jätkäpätkä <3 <3 Miten sellasen onkaan saanut ihan ite saatettua maailmaan... outo juttu.
 
 
BeeBeetä tässä seurailen joka ehtoo. Huokaus. Vois jättää väliinkin, mutta nyt oon koukussa. Tyhmää.
 
 
 
Ainiin ja ilouutisia, meidän äiti sai lomaa ja varattiin lennot JOULUKSI & UUDEKSI VUODEKSI hälle Englantiin!!!! JEEEEEE!!!!
Tulee ihana joulu <3 <3 <3 <3 <3 
 
 
Appivanhemmat ovat nyt Helmikuussa päättäneet tulla Suomeen. Mut ja mies on kutsuttu Maaliskuun alussa ystävän 40-vuotispäiville pohjoissuomeen, joten ans kattoo kuinka yhdistetään nämä kaks keikkaa. Melkeimpä olis paree yhdellä kertaa heittää ne läpi.
Mutta se jää nähtäväksi!



Niin, ja Unski sitten oli jäänyt auton alle. Eli meillä ei enää ole kissoja :( Nyyh.

 


Ps. Kiitos Suvi kommentista <3 <3