Morjens. Terkut nudistilasta. Hihihihi....joo varoitus, tämä teksti saattaa sisältää alastomuutta, mutta ei kuitenkaan härskissä muodossa.
Tarulle kiitokset kommentista, kiitti kun jaoit mun kanssa ja masensit mua entisestään :D:D:D What are friends for, eiks vaan.

Mies lähti kaverinsa kanssa leffaan, joten oon täällä keskenään pojan kanssa. Laitoin sen sänkyyn ennen yhdeksää, mikä oli ihan just, -miten kello voi olla jo kymmenen!!! Mitä mä oon tunnin tehnyt?? Lojunnut koneella. Surullista. Tässähän menee puoli elämää, kun istuu koneen ääressä.
Huomaan vaan, kun aika juoksee ihan laittoman nopeesti. Ei sitä ennen tajunnut, mutta kun seuraa ton pienen miehen kehitystä ja kasvua, niin huomaa sen ajankulun valitettavasti ihan erilailla.

Sitten laitetaan vähän haisevaa kehua tähän väliin. Ensin pakko hehkuttaa, että meillä tehtiin vihdoinkin tällä viikolla ne kauan odotetut ensimmäiset hampaat ja niitä tuli ihan kaksin kappalein :D JEEE!!! Molemmat alaetuhampaat on vihdoinkin siis saatu valmiiksi. Tai no, läpi ikenistä. Pari yötä nukkui levottomasti, muuten ei huomattu hampaiden tuloa mitenkään. Se on tuo ikenissä kasvu, joka poikaa häiritsee. Ei se puhkeaminen.

Sitten toinen omakehu! Hän nousee keskellä lattiaa seisomaan ja ottaa muutamia askeleita. Kovat reenit on siis käynnissä. Enkka on nyt 7 askelta (eilen oli 4, eli kovaa mennään kohta!) ennen heittäytymistä isin syliin, eli hienosti menee <3 <3 <3
Ikää tosiaan tulee nyt ens viikolla sitten se 10kk täyteen.

Sit pari humoristista kuvaa. Tai no...ohikulkijoiden suupielet sai ainakin nousemaan ylöspäin tämä seuraava:



Kyllä, meidän pikkunudisti vilautteli ohikulkijoille vehkeitään. Ylpeenä hakkas ikkunaa. No mun oli pakko laittaa tää tänne, kun eihän tossa naamaa näe :D:D. Nirhaa se mut silti, kun se kasvaa ja näkee kaikki kuvat, jotka oon maailmalle jakanu. Hihhih...


Sitten joku päivä tuossa tajusin vaippavarastojen käyvän vähiin, niin oli pakko ostaa kaupasta lisää ja löysin sitten ihan Pampersin omia Olympialais-vaippoja:



Hiiiieno design eikö :) ?
(Lue: kaikkea ne keksii)
No mutta mies tilasi sitten kiddicaresta pari satsia vaippoja. Ei ehkä lopu hetkeen.


Huomenna mennään tapaamaan isoisoisää. Hän on nähnyt jätkän kerran, kuuden viikon ikäisenä tuolloin. Vai olikohan sitäkään. Ennen joulua kuitenkin. On jo aikakin mennä häntä tapaamaan. Eli kyseessä miehen isoisä.


AINIIN. Aloitin perjantaina työt! En kyllä kaivannut sitten YHTÄÄN töihinpaluuta. Onneksi saan tehdä ne kotoa. Laitoin pojan kahdelta päikyille, nukkui kaksi tuntia. Sitten pidin tunnin tauon, kunnes isäntä  tuli kotiin ja jatkoin pari tuntia töitä. Mukavasti meni. Pientä totuttelua vaatii, vähän on hommat hakusessa. Mutta täysin EVVK asenteella mennään. Työttömätkin tienaisi enemmän, kuin minä, joten mulle ei selkeesti makseta ressaamisesta.


Nyt univelkoja ottamaan takaisin. Äijä vähän lupaili, että aamulla saisin vetää kunnon kauneusunet ;) Ans kattoo millai yö menee...vedänkö niitä koko päivän :D Mwaha.