Heippa!

Nolottaa kuinka kauan viimeisestä blogipäivityksestä on. Syitä on kaksi, hyvinkin täydentävää syytä oikeestaan; eli 1) Lukas oppi konttaamaan ja 2)Lukas lakkasi nukkumasta.

Eli joo. Tasan kaksi viikkoa sitten äitini saapui tänne ja samaisena päivänä Lukas oppi kunnolla konttaamaan eteenpäin. Asiaa pönkitti mummin tuliaisina tuoma vaaleanpunainen läppäri (jonka veljentyttöni hälle lahjotti). Pojan ilme oli melkoinen kun läppäri avattiin eteen, ei ollut yhtään hankala kontata sen luo. No samaisena päivänä hän oppi nousemaan itse istumaan ja seisomaan tukea vasten. Nyt myös osataan taputtaa kunnolla :) Ja heiluttaa.
Hampaita ei muuten ole VIELÄKÄÄN! Kyllä ne antaa odottaa.

Mutta tämän konttaamisen oppimisen myötä sitten on lakattu nukkumasta. Yöt on levottomia ja pitää yölläkin kontata ympäri sänkyä. Tai no kovempi juttu on se sänkyä ympäri käveleminen. Ääh...
Mä oon antanut sen nukkua vieressäni nyt pari viikkoa, koska mun ei energia vaan yksinkertaisesti riitä sängystä nousemiseen 20 kertaa yössä hyssyttelemään. Eikä hyssyttely edes auta. Ääh...mä en tiedä mitä mä teen. Mulla loppuu totaalisesti energia. En tiedä miten mä jaksan vetää edes nää päivät läpi täysjärkisenä tällä hetkellä?

Poika menee normaalisti nukkumaan klo19 aikoihin ja herää aika tarkkaan 6.23 aamulla. Joskus aikaisemmin, ei koskaan myöhemmin :/.
Nukkuu normaalisti kahdet tai kolmet päikkärit. Tänään yhdet kauheen tappelun päätteeksi. Se oli todella väsynyt ja veti kolme tuntia unta kuulaan. Yritin itse levätä myöskin samaisen ajan, en tosin saanut nukuttua.
Nyt kello on 20.30 ja mun pitäisi mennä nukkumaan. Antsu antoi periksi jo tunti takas...sekään ei nukkunut viimeyönä ja se on heti yhden huonosti nukutun yön jälkeen ihan katkipoikki eikä pysty mihinkään. Hohhoijaa sanon vaan. Welcome to my world.

Mulla alkoi sitten viimein menkatkin. Imetys on vähentynyt ja imettelen enää vain öisin. Se on pojan oma päätös ja hän saa pari kertaa korviketta kiinteiden lisäksi päivällä ja illalla ja yöllä sitten imee tissiä. Mulla on nyt tokat menkat päällänsä ja kierto oli 32 päivää. WHAT? Mulla ei ikinä ole ollut noin normaalia kiertoa....ohoh. Ans kattoo pysyykö tollasena.
Niin ja kivut on näköjään pysyvästi kaikonneet. Mulla oli ennen ihan TAPPOMENKAT, mutta nyt ei ole kipuja ollenkaan? Vai eikö synnytyksen jälkeen vaan enää tunnu mikään missään?!?!?


Perjantaina tulee täyteen se pelätty 29v. APUA!!! MITÄ MÄ TEEN!!! Siitä alkaa se pelätty viimeinen vuosi ennen, kuin isokolmonen koittaa. Mä en kestä.... kriisi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tähän vielä söpöilykuva mein pikkuhiiviöstä :), joka muuten on 7.5kk ja 71cm/9.43kg.





Sitten vielä kommenttiraitaa;
--------------------------------------

Suvi, tuotte sitten helteet mukananne! Tosin olis jo kiva saada ne tuonne Cornwallin lomalle viikkoa ennen teidän tuloanne.. no, aika näyttää :) Mutta hauskaa ainakin pidetään!!!

Anne, toivottavasti Iccorokissa oli hauskaa :)

Lotta, heilurilta kysyin että tuleeko teille vielä toinen lapsi ja sanoi tulevan, sanoi myös että se on poika. En halua kysellä näitä koska-kysymyksiä, koska ne niin herkästi muuttuu. Mutta näin heiluri sanoi :) Eli ihan rauhassa vaan, se tulee kun on sen aika. Vaikka tiedän kyllä tunteen... -turhauttavaa se on varsinkin kunnei kroppa toimi niinkuin pitäisi.