Terkut kylmästä jälleen kerran. On luvattu kylmintä talvea 100 vuoteen. Tosi rohkasevaa eikö?
Mä sanoin miehelle, että muutan sitten niiden porukoiden luokse talveks jos näin on :D. Heillä on uus, lämmin talo, jossa jokaisesta oven ja ikkunanraosta ei vuoda kylmää ilmaa. Vähän käy kateeks.
Ehdein jo tottumaan Suomessa taas lämpimiin taloihin. Äiti tunki mulle vilttiä päälle sohvalla ja sanoin että ei mun ole kylmä, mä olen tottunut JÄISEEN! :D 

Eli joo, Suomesta palattu toissapäivänä. Lentokin meni taas ok, vaikkei poika nukahtanutkaan tällä kertaa. Oli tosi väsynyt kun laskeuduttiin, mutta sain pidettyä sen hereillä ja nukahti sitten vasta rattaisiin. Hiphei!

Mulla on muuten USB lämmitteiset hanskat kädessä, joista puuttuu sormenpäät. On sitten megakätevä tapa pitää kädet lämpösinä töitä tehdessä (niinkun nytkin teen siis töitä, kuten huomaatte).


Ja uutisiakin on kerrottavana. Meille on suotu toinen odotusaika, eli toinen vauva matkalla kesäkuuksi <3 <3 <3 
Maanantaina olis ultra, jonne aion mennä suht seesteisin mielin. Tämä raskaus on ollut pahoinvoinnin keskellä kamppailua ja tosiaan taas alkoi ykä lentää, kun palasin englantiin. No tänään ei, mutta eilen kyllä. Pelästyin jo, että taas se alkaa ja joudun taas sairaalaan. Mutta no, katsellaan.
Eli siis olen päättänyt, että nautin tästä minkä voin. Väsymys ei ollut IHAN yhtä paha, kuin ensimmäisellä kerralla, vaikka paha olikin. Painoakin on tullut takaisin jo kilon verran, kiitos äidin kokkailujen. Raahasin tännekin mukanani 15kg suomiruokaa ja namnam kyllä maistuukin hyvältä!!!!
Poikakin vetää nakkeja mielellään lounaaksi ja välipalana ;)


No, aiheesta enemmän ensi kerralla, sillä nyt pitää oikeasti tehdä töitä :D