Ja tänään jäljellä 14 päivää. Tai no jos uni pitää paikkaansa, niin 15 päivää. Mutta LA siis lähenee uhkaavasti. 

Mua ei pelota, jännittää kyllä, mutta se on enemmänkin suuri helpotus kun jotain alkaa vihdoin tapahtua.

Mä kävin tänään ystävän luona kylässä, joka on homeopaatti ja hän valmisti mulle koktailin (loput saan vasta tiistaina käteeni), jonka pitäisi sitten avustaa synnytyksen käynnistämisessä, mikäli kroppa laiskottelee tai vauva menee yliajalle. Sitten oli apuja myös synnytyksen ajaksi, eli homeopaattisia kipulääkkeitä ja tietenkin arnicaa, joka on monitoimiapu kaikkeen... Sattuu olee just alakerrassa se pussukka, joten en voi listata tähän mitä kaikkea se teki, mutta olihan siinä listaa kerrakseen yhdelle jauheelle! Söin viimeksikin synnytyksen jälkeen arnica pillereitä sen vuoksi, että olin niin pahasti ruhjoutunut ja mustelmilla tuolta alakerrasta. En silti istunut kahteen viikkoon. Tasan 14 päivää. Muistan sen vielä hyvin...


Yöt on todella vaivaisia tällä hetkellä. Lonkat on niin kipeänä, että tekisi mieli huutaa joka kerta, kun käännän kylkeä tai nousen vessaan. Yhtenä yönä kävin 9 kertaa vessassa...voitte siis kuvitella miten vähiin unet jää tällä hetkellä. Olen tosi väsynyt. Miksei viimeisillään odottavan naisen anneta levätä kunnolla juuri ennen h-hetkeä, vaan jostain kumman syystä kropan pitää pakottaa naista tottumaan näihin valvottuihin öihin jo etukäteen! ÄÄH!!! Raivostuttavaa. Miten tässä pitäisi jaksaa synnyttää...


Poika on tosi kiltti tapaus, joten en valita. Kai se raskaampaakin voisi olla tämä aika.
Mä luulen, että Jaskalla puhkee ihan just hammas alas...näyttää ainakin siltä. Se yleensä ilmenee vaan yhtenä päivänä lievänä ärtyisyytenä ja sitten erittäin hyvin nukkumisena. Nukkuu meinaan tosi makeet päikkärit, kun hampailee. Outoa. Yöt tuo nukkuu muutenkin hyvin. Nyt kesäaikaan herää jo 6-7 aikoihin, mutta mä luulen, että tää pikkuvelisisko on varmaan samoilla linjoilla, eli eipä tässä pitkiä aamuja sängyssä enää vietettäiskään kauaa.


Viimeiset neuvolakuulumiset oli hyviä. Sekä pissa että verenpaineet ok, sf mitta 37 viikolla 37cm, joka on just eikä melkein. Painoa on nyt tullut 38+0 eli tänään mennessä 11.8kg, eli ei ehkä mennäkään ihan niihin sfääreihin asti mitä pojasta?! Siitä tuli 16.6kg sillon... Painoin viimeisilläni 66.6kg. Tosi kiva lähtee synnyttää tosta, kun tuijottelee jotain 666 lukua ensin puntarista. Ja sitä se synnytyskin oli!!!!!

Mä nyt laitan masukuvalinkin taas tänne, koska tää on suojattu blogi...eli ei pitäis levitä koko maailmalle tuon linkin. Ihan vaan siitä syystä, että mulla on niin seksikkäät alkkarit siinä :D -Enkä tajunnu leikata niitä pois tosta kuvasta. Plääh. Kuva siis tältä päivältä
http://aijaa.com/dTRMpE ja on kyllä sen verran ylhäällä, ettei tuota taideta savustaa tuolta vielä toviin pihalle.

KAKSI PÄIVÄÄ TÖITÄ JÄLJELLÄ!!!! Mä oon niin innoissani!!! IHANAA!!! MAHTAVAA!!! WHOPPEE!!

Mä rutisen tosta tutti-issuesta ens kerralla, nyt en jaksa.

 

Loppuun vielä kiitos ihanista kommenteista viime kirjoitukseen. Ne piristää aina päivää <3

 

 

PS. Jos saan pyytää, niin älkää klikatko tuota Tykkää painiketta tän kirjoituksen lopussa, koska se vie linkin suoraan kaikkien seinälle feseen...mun sekä klikkaajan ja niiden ystävien. Eli jos pidetään blogin osoite ihan vaan meidän tiedossa :) Kiitos!