Tämä on meidän hyvän mielen kuva. Halusin jakaa sen teillekin. Se on meillä puhelimissa taustakuvana ja sitä tulee katsottua päivän mittaan monesti, jos mieli on huono. Tuota katsoessa ei voi olla hymyilemättä. Hän on niin sulonen <3

Tänään oltiin health klinikalla punnituksessa ja painoa oli kadotetun tilalle tullut ihan kivasti. Nyt saa huokaista helpotuksesta siis.

-Syntymäpaino oli 3760kg
-2 viikon iässä painoa oli tasan 4000g
-3-4 viikon iässä paino tippui 400g oksentelun ja sairaalareissun vuoksi jolloin ei saanut syödä
-5 viikon iässä paino oli nyt 4140g

En tiedä pojan pituutta koska eivät täällä näemmä mittaile turhia. Mutta nyt sillä on päällä puku, jonka lapussa lukee 56cm-62cm ja se on jämpti. Eli voiko se muka olla jo siirtymässä 62cm vaatteisiin...HUI!! En mä ehtiny varmaan ees käyttää kaikkia viiskutosia vielä! Meillä on niin sulosia 56cm vaatteita, joita tulee käytettyä koko ajan...-ihan suosikki on lahjaksi saatu jääkarhu-body <3 ja vihreät housut...oliskohan mulla kuvaa...katsotaas...

TÄSSÄ:

ÄÄÄK ja Tarulta saatu pingviinipukukin on vielä korkkaamatta!! Se tulee käyttöön siis ensitilassa -HUOMENNA :) Siitä onkin kuva tuolla hankintoja sivulla. Laitan kuvaa tänne sitten kun saan pojan puettua siihen.

Health clinicin jälkeen tultiin bussilla kotio, tai no mentiin ensin teelle naapurin Kellyn luokse, joka oli mukana yksivuotiaan Thomas poikansa kanssa. Thomas on ihana pikkunen, joka tykkää sylitellä mun kanssa :) Tai no, ei voi pikkusesta kyllä puhua....valtava jätkä.
Mä en osaa millään kuvitella että meillä juoksee samanlainen vuoden päästä!! Ei käsitä...

Mies sano tänään miten paljon hän odottaa sitä, että Lukas alkaa syömään kiinteitä ja hän saa päästää mua menemään pidemmiksi ajoiksi minne sitten haluankin mennä ja saa syöttää poikaa. Mä sanoin, ettei se välttämättä oo niin hauskaa, kun se pyyhkäsee kaiken lattialle edestään, mutta no... jos tykkää :D

Kyläilyn jälkeen tultiin kotio ja kääräsin pojan fleecehuopaan ja laitoin kehtoonsa ja se sammu ku saunan lyhty. Ihanan helppo ollu tänään. Mutta kyllä se vaistoaa mun olotilan, koska mulla on ollu tänään paljon parempi olla itsellä. Ainoo mikä huolestuttaa on toi hänen yskänsä. Toivottavasti ei tuu kipeemmäksi Suomeen mennessä viikon päästä.

Eilen oli hiukan ripulilla, kun käytiin breastfeeding tukiryhmässä, tai tissikahvilassa niinku mä sanon :). Se teki siellä kahdet ripulikakkat tunnin aikana, jotka oli ihan pitkin reisiä ja nilkkoja... hiukan mahtavaa.

Mutta näihin tunnelmiin... isi tulee kohta kotiin <3 Jee! Minä saan siis mennä valuttelemaan kylpyä itelleni ja katsoa uuden Twilight leffan cd:ltä, jonka lainasin naapurilta <3. Mahtiperjantai luvassa!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!